The Pick Up Lines

Hot pickup lines for girls or guys at Tinder and chat

Top 50 Round Pick Up lines

Following is our collection of smooth Round chat up lines and openingszinnen working better than reddit. They include killer conversation starters and useful comebacks for situations when you are burned, guaranteed to work as best Tinder openers.

  1. With me, there's always a round 3.

  2. You know it's all about jobs and growth. Or is it the other way round?

  3. Are you a round of golf? Because I'd do you for four hours.

  4. I just finished a round of golf, want to be my 19th hole today?

  5. You and me, baby, ain't nothing but mammals so let's do it like they do round the back of the dumpsters.

  6. Baby girl, you look nice and round and shine.

  7. I'd like to grease you up like a pig and chase you round the barnyard.

  8. Are you tired? Because you've been round dancing through my mind all day!

  9. Imma call you the "Jack of All Trades", girl.

    Cuz dat ass is well rounded.

  10. Damn girl, are you a beef roast?

    Because that bottom round, well done.

round pickup line
What is a Round pickup line?

Funny round pickup lines

Are you a farmer? Because you’ve got some big, round, beautiful melons!

Spin me round with your basal body and make sure it's turgid.

Hey girl I've got an active ground game and I've never went past the first round.

Hey baby, I'm so big I got disqualified in the pole vault before the first round.

You like the TV show "M.A.S.H."?

Cause I wanna Pierce your Hunnicut.

Bonus round: Hopefully you're not a Klinger.

Are you good with grammar and geometry?

Cuz I want you comma round 9pm

Australia's will understand
(Backstory been going round school as a joke but why not post it)
I must be an ibis as I've bin chicken you out.

In Deep South Louisiana accent

Ey baby wont ya come on over and cut me off a slice of that there genitalia you been toatin round

Hey girl, are you a flat earther?

Because that thing is looking ROUND

Are you a tree

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down
Hey, walk out that house with my swagger
Hop in there with dough, I got places to go!
People to see, time is precious
I looked at my cotty, are ya out of control?
Just like my mind where I'm goin'
No women, no shawties, no nothin' but clothes
No stoppin' now, my Pirellis on roll
I like my jewelry that's always on whoa
I know the storm is comin'
My pockets keep tellin' me it's gonna shower
Call up my homies, it's on
Then pop in the next 'cause this mix'll be ours
We keep a fade-away shot
'Cause we ballin' it's Platinum Patron that be ours
Lil mama, I owe you just like the flowers
Girl you…

Are you the world?

Because you are big, round and getting hotter and hotter every day!

Girl, are you a rotary phone?

Cause you spin me roound baby round right round

Hey girl is your ass a planet ?

Cause it's so big and so round and I am gravitating around it.

Damn girl, are you one of the Knights of the Round Table?

Cuz every time I see you I cumalot.

Are you around?

Because round is a shape and I want to be in shape

Are you a fudge round?

Cause i'd fudge you around

Hey girl, are you an enemy panzer?

Because I wanna shoot a high explosive round into you

Hey girl I heard that you like vinyl.

Will you spin my head right round, right round, when you go down, when you go down down?

Are you Philieas Fogg?

Because I want you to travel 'round my world in 80 seconds.

Girl are you a cow...

Because i wanna slurp them milk from the titties before i ride round the rodeo and scream yeehaww

Are you the conservation of angular momentum?

Because you make my world go round

If I buy a round of Blow Job shots, will you squirt the whipped cream directly into my mouth?

Will you round the base to HOMEcoming with me?

Lemme round out your arrangement

Can you watch my laptop for a minute? I'll buy the next round of caffeine.