The Pick Up Lines

Hot pickup lines for girls or guys at Tinder and chat

Top 50 King Pick Up lines

Following is our collection of smooth and dirty King pick up lines and openingszinnen working better than reddit. Include killer Omegle conversation starters and useful chat up lines and comebacks for situations when you are burned, guaranteed to work best as Tinder openers.

  1. If I were the king, and you were the queen, in the cosmic game of chess, would you mate with me?

  2. Have you ever seen lion king? I'm that guy.

  3. Hey, girl, you look like a king cake. Let me put a baby in you.

  4. Was your dad king? He must have been to make a princess like you.

  5. Gurlllll, I wanna put my Barbarian King in your Clan Castle.

  6. Why did King Solomon have 700 wives?

    Because he never met you.

  7. Just like at Burger King, You’re the boss.

  8. Cash is King.

  9. I can be the king of your burger.

  10. Nice f**king weather. Want to?

king pickup line
What is a King pickup line?

Funny king pickup lines

You and I
Should open up a Vietnamese restaurant. Let’s call it Pho King.

You are the Archer Queen to my Barbarian King.

Are you a Stephen King novel?

Because you thick as hell and scare the shit out of me

Girl, are you a king cake? Because I want to put a baby inside of you.

king pickup line
This is a funny King pickup line!

To make a princess like you, your father must be a king.

Hey girl, are you a royal shark?
Because I can't stop fin-king about you.

As King Geoffrey saig: ‘hey gurl, I’d like to see your head on my pike’.

I don’t know a single thing about poker

But I could be the king of your heart

Damn girl, you're so fine..

That I would stick my dick so far up your ass, whoever would pull it out would be crowned King Arthur.

And when you smile the world is brighter, you touch my hand and I'm a king. Your kiss to me is worth a fortune, your love for me is everything.

Have you heard the legend of the sword and the stone?

Well not even King Arthur can get my sword out of your stone.

Everyone calls me a king

Because a king is a ruler and a ruler is 12 inches

king pickup line
Working King tinder opener

Hey baby they call me the Ice King

U wanna be my snow blower?

Was your dad king for a day? He must have been to make a princess like you.

Hey girl are you a stone?

Cause I wanna bury my sword so deep in you whoever pulls it out will be crowned king arthur

Hey girl, are you Burger King?

Cuz I won’t stop coming.

Damn this must be the movie Cars and you must be Strip "The King" Weathers and I must be Chick Hicks cuz I wanna ram you in the ass

Someone really used this on me

If I were a king, I would have introduced coins minted with your photo in my kingdom...

Let’s get food later.

I feel like Burger King, you can have McDonald’s. I’m gonna have it my way and you’ll be *bah du bah ba bah* Lovin’ It.

Are you king arthur?

Because when you pull your sword out I sure do cum a lot

When we’re married we’re going to open up a restaurant.

A Vietnamese restaurant.
Together, we’re going to start pho king.

You Can Call Me a Model 3682 Air Data Calibrator

Cause I’m about to bust a King Nut.

Shall I compare thee to a summer's day?

Because you are just too f**king hot