The Pick Up Lines

Hot pickup lines for girls or guys at Tinder and chat

Top 50 Toaster Pick Up lines

Following is our collection of smooth and dirty Toaster pick up lines and openingszinnen working better than reddit. Include killer Omegle conversation starters and useful chat up lines and comebacks for situations when you are burned, guaranteed to work best as Tinder openers.

  1. Hey are you a toaster?

    Because a bath with you would send me straight to Heaven.


    This hasn’t failed me once

  2. Are you a toaster

    Cause I wanna go take a bath with you

  3. Are you a toaster?

    Cuz I'd love to get in the bath with you

  4. Hey ma are you a toaster?

    Because I'd love to take a bath with you

  5. Are you a toaster?

    Because a bath with you would send me to heaven

  6. Hey are you a toaster?

    Cause i’d love to take a bath with you

  7. Hey girl, are you a toaster?

    Because I want to shove 3 frozen waffles into you.

  8. Depressing pickup lines.

    Are you suicide? Because I think about you every day.

    Are you a toaster? Because I really want to take a bath with you.

    Are you a noose? Because I really want to hang with you.

    Are you a gravestone? Because I really wish you were on top of me.

    Are you anti-depressants? Because if I don’t have you every day I’m going to kill myself.

    Are you a coffin? Because I really wish I was inside you right now.

    Are you a coroner? Because I really want you to inspect my body.

    Are you a death certificate? Because I really wish you were mine.

    Are you an electrical outlet? Because I really want to stick my fingers in you.

    Are you traffic? Because running into you would really make my day.

    Are you a sinking ship? Because I’d really like to go down on you.

  9. Hey, are you a toaster?

    Because I want to get in a bathtub with you.

  10. Are you a toaster?

    Cause you're turning me from soft to hard real quick

    - Day 96

toaster pickup line
What is a Toaster pickup line?

Funny toaster pickup lines

Hey girl are you a Black + Decker 2-Slice Toaster Model #TR2900SD
Cause I want some toast

You know you remind me a lot of a toaster

Warm on the inside makes soft things hard and a shower with you would probably kill me

I think its funny but probably to sexual
What do you think?

Are you a toaster?

Damn, are you a toaster? Because you make me want to kill myself.

​

Wait.... I fucked up.

​

Damn, are you a toaster? Because I want to take a bath with you.

Are you a toaster?

Cause i want you turned on and in my bathtub.

toaster pickup line
This is a funny Toaster pickup line!

Hey baby are you a toaster

Because I want you in my bathtub.

Are you a toaster?
Because I wanna get you into the bath.

Are you a noose?

Because I want to hang with you

Are you a 737? Because I want to go down on you

Are you a toaster? Because I want to take a bath with you

Are you a toaster? Because you are electrifying when wet

Are you a gravestone? Because I really wish you were on top of me

Are you a coffin? Because I really wish I was inside you right now

Anyone got anymore in this same vein?

Hey Girl, I Think You'll Find That I'm A Toaster

Cos when you take a bath with me, things are gonna get steamy real quick and then you'll go to heaven.

Hypothetically if you were a toaster

And I were bread, would you lemme in??

Are u a toaster?

Because i’ll put my dick inside you.

Hey baby, are you a toaster?

Because I want to take a bath with you.

Are you a toaster?

Cus I want to get into a bathtub with you

toaster pickup line
Working Toaster tinder opener

Hey, are you a toaster?

Because I wanna stab you with a fork while you're turned on

Girl are you a toaster

Cruz I'd love to take a bath with you ',:)

Are you a toaster?

Cause I wanna have a bath with you

Are you a toaster?

Cuz I would love to take a bath with you!

Are you a toaster?

Because i can't imagine another bath without you in the tub.

Hey girl are you a toaster?

Cause i wanna take a bath with you while youre turned on

What do you and a toaster have in common?

I'd like both of you to join me in the bath

Are you a toaster?

Are you a toaster? Cause I’ll love to butter my bread then shove it it, I can even make you a toaster strudel

Hey girl are you a toaster?

Cuz I wanna take a bath with you.

Are you a toaster?

Cause I want to take a bath with you.

Damn... Are you a toaster?

Because I would love to take a bath with you .